God service og værtsskab i idræts- og fritidsfaciliteter

Her kan du læse mere om indholdet på de enkelte uddannelsesdage

Udviklingen i idræts og fritidsbranchen
22. APRIL 

På dette modul ser vi på hvad der sker "uden for vinduet" med betydning for din idræts- og fritidsfacilitet, herunder hvordan danskerne dyrker idræt i dag og i fremtiden? Vi skal tale om oplevelsesøkonomi og værtskab– hvilke forventninger fremtidens kunder har og hvordan du kan styrke din facilitet i konkurrencen om kunderne i fremtiden?

Forstå dig selv og dine kolleger bedre
6. MAJ 

Vi arbejder med at lære sig selv bedre at kende som persontype med bestemte kendetegn og foretrukne handlemønstre, herunder hvordan vi kommunikere og samarbejder med forskellige personer. Modulet et inklusiv en e-stimate personprofil samt en personprofilrapport pr. deltager.

Konflikthåndtering og god kunde
kommunikation
28. MAJ 

Vi arbejder med elementerne i konflikthåndtering og hvordan vores hjerne håndterer konflikter, usikkerhed og forandringsprocesser. Herunder ser vi på elementerne i det gode samarbejde i hverdagen med kolleger og vores gæster samt hvordan vi håndterer klager og gæster som kan være vaskelige at håndtere.


Service og det gode værtsskab
12. JUNI 

Hvad er god service? ...det skal vi b.la. tale om på dette modul. Hvilke løfter om god service vil vi give vores gæster og hvordan sikrer vi den bedste sammenhængende oplevelse for vores gæster? - Vi arbejder med gæsternes rejse gennem faciliteten og finder konkrete forbedringsmuligheder

Eksamen afholdes d. 23. juni – fysisk eller online

Efter gennemførelse af alle 4 uddannelsesdage gennemføres eksamen i akademifaget ” Organisering" (5 ECTS). Der afleveres en opgave på max. 2 sider d. 18. juni kl. 12.00. IUCE hjælper med vejledning og forberedelse til eksamen der gennemføres ved Erhvervsakademi Dania.

Erfaringsudvekslinger under Værtsuddannelsen for ansatte i Holsterbro kommune i 2024.......

HVOR OG HVORNÅR

Tilmeld dig vores nyhedsbrev