del dette indlæg

Slotssøbadet i Kolding har afholdt servicekursus for deres medarbejdere. Forløbet består af 3 moduler og har fokus på “Service og den gode kundeoplevelse”. 

Kurset består af teoretiske præsentationer, gruppearbejde og diskussioner. Gennem forløbet arbejder medarbejder- og ledergruppen med dagligdagen i Slotssøbadet. 

Otto Skak, direktør i Slotssøbadet udtaler “Undervisningen er noget der berører os i vores dagligdag, som vores medarbejdere de kan bruge”. 

I Slotssøbadet ser man muligheder i at være i en idræts- og fritidsbranche der hele tiden bevæger sig. Dette er også en af grundene til at Slotssøbadet afholder servicekursus. “Vi har faktisk ikke råd til at lade være med at uddanne vores medarbejdere”, udtaler Otto Skak.

Er din organisation interesseret i en uddannelse i Service og den gode kundeoplevelse? Vi kontakter dig gerne for en mere uddybende fortælling om serviceuddannelserne og finder ud af jeres behov, for at få det helt rigtige forøb til din organisation.

Realterede indlæg

Tilmeld dig vores nyhedsbrev